Księgarnia »
Indeks autorów »
Ewa Glińska
Ewa Glińska - autor
Ewa Glińska
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda; Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące...
pozycja niedostępna
Ewa Glińska, Magdalena Florek, Anna Kowalewska
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka; Praca jest bardzo kompetentnym opracowaniem złożonej problematyki poświęconej kształtowaniu wizerunku miasta. Jej zaletą są, z jednej strony, solidne podstawy teoretyczne, oparte na najnowszej światowej literaturze przedmiotu, z drugiej...
pozycja niedostępna
Ewa Glińska
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka; Ewa Glińska. absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej. Jej praca doktorska, która stała się bazą do...
pozycja niedostępna