Księgarnia »
Indeks autorów »
Eugeniusz Wilk
Eugeniusz Wilk - autor
Eugeniusz Wilk (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Czasopismo naukowe poświęcone szeroko rozumianej problematyce kulturoznawczej. Zawiera zarówno artykuły z zakresu teorii i filozofii kultury, jak i teksty będące rezultatem badań empirycznych w...
pozycja niedostępna
Eugeniusz Wilk (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Czasopismo naukowe poświęcone szeroko rozumianej problematyce kulturoznawczej. Zawiera zarówno artykuły z zakresu teorii i filozofii kultury, jak i teksty będące rezultatem badań empirycznych w zróżnicowanych obszarach kultury....
pozycja niedostępna
Eugeniusz Wilk (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; (...) Współczesne ujęcia cyberkultury zwracają uwagę na jej narastającą złożoność, na wzrastającą rolę nauk ścisłych w kształtowaniu jej oblicza, na rozwijanie się nowych środowisk społecznych, nowych typów wspólnot i tożsamości jednostkowych,...
pozycja niedostępna
Eugeniusz Wilk, Monika Górska-Olesińska (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; Książka jest zbiorem artykułów autorstwa przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych (kulturoznawstwa, medioznawstwa, nauk o sztuce) podejmujących refleksję nad działaniami artystycznymi oraz praktykami kulturowymi wyłaniającymi się na styku...
25.14
Wyślemy w czasie: 24 h
Eugeniusz Wilk, Iwona Kolasińska-Pasterczyk (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka; Za pojęciem nowej audiowizualności” kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediów, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w...
pozycja niedostępna