pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Eugeniusz Michalski

Eugeniusz Michalski - autor


okładka książki - Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki
Eugeniusz Michalski

Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Nowe wydanie cieszącego się od lat zainteresowaniem podręcznika akademickiego dla studentów uczelni ekonomicznych, który jest w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania,...
81.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing. Podręcznik akademicki
Eugeniusz Michalski

Marketing. Podręcznik akademicki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią,...
99.23 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie przedsiębiorstwem
Eugeniusz Michalski

Zarządzanie przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Nowoczesny podręcznik akademicki, dedykowany studentom uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programów takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasny...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Podręcznik akademicki
Eugeniusz Michalski

Marketing. Podręcznik akademicki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Doskonały, kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu Ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem Omawia marketing międzynarodowy, rolę...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing Podręcznik akademicki
Eugeniusz Michalski

Marketing Podręcznik akademicki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Podręcznik akademicki
Eugeniusz Michalski

Marketing. Podręcznik akademicki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii...
pozycja niedostępna