Księgarnia »
Indeks autorów »
Elżbieta Skrzypek
Elżbieta Skrzypek - autor
Elżbieta Skrzypek
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka; Celem monografii jest próba syntetycznego ujęcia problematyki zarządzania jakością od klasyki do czasów współczesnych. Przedstawiono w niej ewolucję uwarunkowań powstania i rozwoju jakości, dokonano charakterystyki dominujących...
52.64
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Elżbieta Skrzypek, Adam Skrzypek
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka; Nowe podejście do jakości i zarządzania nią stało się koniecznością w warunkach rewolucji cyfrowej. Wdrażanie systemów cyberfizycznych umożliwia zmianę architektury systemu zarządzania produkcją. Zastosowanie nowych technologii...
39.18
Wyślemy w czasie: 24 h
Elżbieta Skrzypek (red.)
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka; Książka adresowana jest do pracowników nauki oraz praktyków, którzy szukają efektywnego i skutecznego zarządzania przyszłością swoją i swoich firm. Publikacja obejmuje grupy tematyczne, które służą...
pozycja niedostępna
Krzysztof Piech, Elżbieta Skrzypek (red.)
Książka. Wydawnictwo: Instytut Wiedzy i Innowacji ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; Ostatnie lata przyniosły spore zmiany w ekonomii związane z pojmowaniem procesów wzrostu gospodarczego: powstanie teorii wzrostu endogenicznego, rewolucja informacyjna i tzw. nowa gospodarka z wiodącą w niej rolą technologii teleinformatycznych...
pozycja niedostępna
Elżbieta Skrzypek, Marek Kunasz (red.)
Książka. Wydawnictwo: Instytut Wiedzy i Innowacji ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka; Innovations are the root of the evolution of economic system. An ability to improve innovation performance seems to be nowadays one of the key elements determining not only potential of development in business but also its survival in the...
pozycja niedostępna
Elżbieta Skrzypek, Aneta Sokół (red.)
Książka. Wydawnictwo: Instytut Wiedzy i Innowacji ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka; Niniejsza publikacja odpowiada na zapotrzebowania rynku w zakresie gospodarowania procesami rozwoju kapitału ludzkiego. W opracowaniu omówiono zarówno zagadnienia znane, jak również takie, które stanowią znaczący nowy wkład przedmiotowy w...
pozycja niedostępna
Elżbieta Skrzypek, Zdzisław Szymański (red.)
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Literatura / Esej i szkic; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka; Jest to książka jubileuszowa dedykowana doktorowi Józefowi Dudzie przez przyjaciół, kolegów i współpracowników z okazji 65. rocznicy Jego urodzin. Zawiera studia, szkice i rozprawy zarówno historyczne, jak i skoncentrowane wokół...
12.61
Wyślemy w czasie: 7 dni
Elżbieta Skrzypek (red.)
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Praca zbiorowa omawiająca kilka grup problemów, m.in. problematykę szeroko rozumianego zarządzania jakością, zagadnienia dotyczące restrukturyzacji przedsiębiorstw w tym kultury organizacyjnej, zagadnienia dotyczące lean management, pokazano...
pozycja niedostępna
Elżbieta Skrzypek (red.)
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Publikacja stanowi efekt osiągnięć naukowych pracowników Zakładu Organizacji i Zarządzania Wydziału Ekonomii UMCS, zawiera prace prezentujące zagadnienia, które można ując w trzy grupy problemów. Pierwsza dotyczy aktualnych problemów odnoszących się...
pozycja niedostępna
Elżbieta Skrzypek
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: twarda; Książka poświęcona dwóm głównym problemom współczesnych przedsiębiorstw. Jakość to podstwawa konkurencyjności i szansa na sukces, efektywność zaś to produktywność i skuteczność. Czynniki te można wykorzystywać jako znakomite narzędzia w...
pozycja niedostępna