pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Elżbieta Jędrych

Elżbieta Jędrych - autor


okładka książki - Kapitał społeczny. Ukryty potencjał organizacji
Elżbieta Jędrych

Kapitał społeczny. Ukryty potencjał organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Kapitał społeczny jest w centrum zainteresowania badaczy i praktyków gospodarczych. Stanowi ukrytą rezerwę wzrostu efektywności i rozwoju organizacji. Badania wskazują, że firmy z wysokim kapitałem społecznym mają ok. 19% wzrostu...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kształtowanie kapitału społecznego organizacji
Elżbieta Jędrych, Justyna Berniak-Woźny

Kształtowanie kapitału społecznego organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Autorki skupiły się na problematyce kapitału społecznego wewnatrz organizacji przyjmując definicję, w której kapitał społeczny rozumiany jest jako całość sieci wartości społecznych i norm determinujących relacje...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Inwestowanie w innowacje społeczne w organizacjach gospodarczych
Elżbieta Jędrych

Inwestowanie w innowacje społeczne w organizacjach gospodarczych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Potrzeby i wyzwania społeczne stają się coraz bardziejnaglące i nie mogą być już zaspokajane tylko przez innowacje techniczne, które często generują i pogłębiają te potrzeby. Globalny kryzys pokazał, że coraz więcej wyzwań stojących przed...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie zasobami ludzkimi dla menadżerów średniego szczebla
Elżbieta Jędrych (red.)

Zarządzanie zasobami ludzkimi dla menadżerów średniego szczebla

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Na każdym etapie rozwoju organizacji główną rolę w osiągnięciu sukcesu odgrywa zarządzanie, czyli umiejętność mądrego wykorzystywania potencjału ludzkiego, finansowego i materialnego. Procesem zarządzania zajmują się menedżerowie: osoby, które...
pozycja niedostępna