pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Elżbieta Duliniec

Elżbieta Duliniec - autor


okładka książki - Marketing międzynarodowy
Elżbieta Duliniec (red.)

Marketing międzynarodowy

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Marketing...
pozycja niedostępna

okładka książki - TRANS 09. Wspólna Europa. Partnerstwo przedsiębiorstw jako czynniki ograniczania ryzyka działalności gospodarczej
Halina Brdulak, Elżbieta Duliniec, Tomasz Gołębiowski (red.)

TRANS 09. Wspólna Europa. Partnerstwo przedsiębiorstw jako czynniki ograniczania ryzyka działalności gospodarczej

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Rok wydania: 2009; Oprawa: ;
TRANS 09. Wspólna Europa. Partnerstwo przedsiębiorstw jako czynniki ograniczania ryzyka działalności...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing międzynarodowy
Elżbieta Duliniec

Marketing międzynarodowy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Elżbieta Duliniec

Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Decyzje dotyczące kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie mają istotny wpływ na sytuację finansową zarówno w krótkim jak i długim okresie. Podejmując decyzje w tym zakresie kierownictwo przedsiębiorstwa musi brać pod uwagę...
pozycja niedostępna