pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Dominika Maison

Dominika Maison - autor


okładka książki - Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne
Dominika Maison

Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Jakościowe metody badań społecznych podejście aplikacyjne to kompleksowy przewodnik po tym jak planować i prowadzić badania jakościowe w obszarze nauk społecznych, a także jak wyciągać z nich prawidłowe wnioski i przekładać je...
67.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Psychologia konsumenta
Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison

Psychologia konsumenta

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki Psychologia konsumenta. Katarzyna Stasiuk i...
67.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Propaganda Dobrych Serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej
Dominika Maison, Piotr Wasilewski

Propaganda Dobrych Serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej

Książka. Wydawnictwo: Agencja Wasilewski ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Pierwsza w Polsce książka o reklamie niekomercyjnej, nazywanej potocznie reklamą społeczną. Oparta na naukowych badaniach i praktycznych przykładach wciąż pozostaje źródłem cennej wiedzy o...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta
Dominika Maison

Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie...
58.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Polki. Spełnione Profesjonalistki, Rodzinne Panie Domu czy Obywatelki Świata?
Katarzyna Pawlikowska, Dominika Maison

Polki. Spełnione Profesjonalistki, Rodzinne Panie Domu czy Obywatelki Świata?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka maluje portret współczesnych Polek szczegółowo i z wielu perspektyw - od portretu rodzinnego i pejzażu z widokiem na pracę, politykę i kościół, po „prześwietlenie kobiecej torebki a...
pozycja niedostępna

okładka książki - Psychologia konsumenta. Seria: Akademia Psychologii
Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison

Psychologia konsumenta. Seria: Akademia Psychologii

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki Psychologia konsumenta. Katarzyna Stasiuk i Dominika...
pozycja niedostępna

okładka książki - Polak w świecie finansów
Dominika Maison

Polak w świecie finansów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W rozmowach z ekonomistami często można usłyszeć, że wyjaśnienia różnic w zachowaniach konsumpcyjnych ludzi należy szukać w ich sytuacji materialnej: kto ma więcej pieniędzy, ten więcej wydaje, kupuje droższe produkty, ma więcej oszczędności. Ta...
pozycja niedostępna

okładka książki - Polak w świecie finansów. O psychologicznych uwarunkowaniach zachowań ekonomicznych Polaków
Dominika Maison

Polak w świecie finansów. O psychologicznych uwarunkowaniach zachowań ekonomicznych Polaków

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
W rozmowach z ekonomistami często można usłyszeć, że wyjaśnienia różnic w zachowaniach konsumpcyjnych ludzi należy szukać w ich sytuacji materialnej: kto ma więcej pieniędzy, ten więcej wydaje, kupuje droższe produkty, ma więcej oszczędności. Ta...
41.23 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Jakościowe metody badań marketingowych
Dominika Maison

Jakościowe metody badań marketingowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Badania marketingowe. Od teorii do praktyki
Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski

Badania marketingowe. Od teorii do praktyki

Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
• O badaniach marketingowych prawie wszystko • Mistrzowskie połączenie praktyki badawczej z warsztatem naukowym W książce znajdziecie Państwo omówienie między innymi takich zagadnień, jak: Jakościowe metody badań marketingowych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Utajone postawy konsumenckie. Analiza możliwości wykorzystania metody iat
Dominika Maison

Utajone postawy konsumenckie. Analiza możliwości wykorzystania metody iat

Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: miękka;
Przez wiele lat naukowcy próbowali wykazać, że człowiek jest istotą w pełni racjonalną. Jednak doniesienia z badań wykazują jednocześnie, że nie wszystko w człowieku jest świadome. Ta prawidłowość dotyczy również postaw konsumenckich. Książka...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zogniskowane wywiady grupowe
Dominika Maison

Zogniskowane wywiady grupowe

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: Miękka;
Prezentujemy Państwu książkę dotyczącą jednej z jakościowych metod badań marketingowych, tzw. zogniskowanych wywiadów grupowych. Należy ona do najczęściej wykorzystywanych metod w badaniach marketingowych. Metoda ta, z pozoru prosta, wymaga...
pozycja niedostępna