pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Dominik Kaznowski

Dominik Kaznowski - autor


okłakda ebooka - Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów
Dominik Kaznowski

Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby autorów piszących w imieniu firmy), wykorzystywanych...
14.90 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowy marketing
Dominik Kaznowski

Nowy marketing

Książka. Wydawnictwo: VFP COMUNICATIONS ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
To publikacja, która w przystępny sposób przedstawia narzędzia marketingu online. Ponadto autor opisuje wpływ nowych mediów na postawy i zachowania konsumentów oraz konsekwencje tych zmian dla tradycyjnego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowy marketing w internecie
Dominik Kaznowski

Nowy marketing w internecie

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumentów Jaki naprawdę jest jego zasięg Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową w sieci Co to jest Web 2.0 i jak wykorzystać ten trend w marketingu Kim są polscy użytkownicy internetu W tej...
pozycja niedostępna