pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Diane Canwell

Diane Canwell - autor


okładka książki - Blitzkrieg 1939 w Polsce. Inwazja na Polskę w obiektywach najeźdźców
Jon Sutherland, Diane Canwell

Blitzkrieg 1939 w Polsce. Inwazja na Polskę w obiektywach najeźdźców

Książka. Wydawnictwo: Bellona ; Kategoria: Książki / Historia / Polska / II Wojna Światowa; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Jest to album fotograficzny z nieznanymi dotąd szerzej zdjęciami z wojny Polski we wrześniu 1939 r. w skład którego wchodzą kolekcje trzech niemieckich fotografów - amatorów. Zdjęcia mają obszerny komentarz wydawcy dotyczący zarejestrowanego obrazu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Blitzkrieg 1939 w Polsce. Nieznane fotografie z niemieckich archiwów
Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Blitzkrieg 1939 w Polsce. Nieznane fotografie z niemieckich archiwów

Książka. Wydawnictwo: Bellona ; Kategoria: Książki / Historia / Konflikty Zbrojne / wojny; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia genezę niemieckiej napaści na Polskę we wrześniu 1939 r., jak również niektóre istotne elementy z nią związane: wzajemne postrzeganie się stron konfliktu, niemieckie przestępstwa wojenne, a także skutki, jakie miała klęska dla...
pozycja niedostępna

okładka książki - Klucz do zarządzania strategicznego
Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Klucz do zarządzania strategicznego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Co to jest mapa organizacji Na czym polega strategia emergentna Dlaczego Mary Parker Follet została uznana za proroka zarządzania Książka w przystępny sposób przybliża jeden z najbardziej kontrowersyjnych obszarów nauk ekonomicznych. Pokazuje,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Klucz do biznesu międzynarodowego
Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Klucz do biznesu międzynarodowego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Klucz do biznesu międzynarodowego w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji, kiedy wymiana gospodarcza nie natrafia na przeszkodę, jaką stanowiły granice państw. Autorzy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Słownik ekonomii / Klucz do zarządzania strategicznego
John Black, Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Słownik ekonomii / Klucz do zarządzania strategicznego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Słowniki; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Słownik ekonomii : Prezentuje zagadnienia z ekonomii i nauk pokrewnych, od mikroekonomii po makroekonomię, handel międzynarodowy, finanse, zarządzanie. Objaśnia pojęcia matematyczne i statystyczne powszechnie stosowane w ekonomii. Klucz do...
pozycja niedostępna

okładka książki - Słownik finansów i bankowości / Klucz do biznesu międzynarodowego
Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Słownik finansów i bankowości / Klucz do biznesu międzynarodowego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Słowniki; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Słownik finansów i bankowości : Książka prezentuje wszystkie aspekty zarządzania finansami, od współpracy międzynarodowej po finanse gospodarstwa domowego. Zawiera hasłą dotyczące nowych obszarów i dziedzin, jak globalizacja rynków...
37.88 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Key Concepts in Operations Management
Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Key Concepts in Operations Management

Książka. Wydawnictwo: Palgrave Macmillan ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Key Concepts in Operations Management is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading...
pozycja niedostępna

okładka książki - Key Concepts in Marketing
Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Key Concepts in Marketing

Książka. Wydawnictwo: Palgrave Macmillan ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading and...
pozycja niedostępna

okładka książki - Key Concepts in International Business
Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Key Concepts in International Business

Książka. Wydawnictwo: Palgrave Macmillan ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Key Concepts in International Business is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading...
pozycja niedostępna

okładka książki - Key Concepts in Business Practice
Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Key Concepts in Business Practice

Książka. Wydawnictwo: Palgrave Macmillan ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Key Concepts in Business Practice is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading...
pozycja niedostępna

okładka książki - Klucz do marketingu. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Klucz do marketingu. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Słowniki; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Na czym polega marketing relacji Co to jest marketing ambientowy Kim był Michael Porter Nie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników. Klucz do marketingu w przystępny i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Klucz do zarządzania zasobami ludzkimi
Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Klucz do zarządzania zasobami ludzkimi

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Serię stanowią przystępne i rzetelne przewodniki. W sposób syntetyczny wyjaśniają najważniejsze teorie, terminy i przedstawiają sylwetki najbardziej znaczących postaci. Przy każdym haśle podana jest literatura przedmiotu i linki do stron...
pozycja niedostępna

okładka książki - Klucz do marketingu. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Klucz do marketingu. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Na czym polega marketing relacji Co to jest marketing ambientowy Kim był Michael Porter Nie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników. Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Klucz do zarządzania zasobami ludzkimi. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Klucz do zarządzania zasobami ludzkimi. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Serię stanowią przystępne i rzetelne przewodniki. W sposób syntetyczny wyjaśniają najważniejsze teorie, terminy i przedstawiają sylwetki najbardziej znaczących postaci. Przy każdym haśle podana jest literatura przedmiotu i linki do stron...
pozycja niedostępna