pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
David Meerman Scott

David Meerman Scott - autor


okładka książki - Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrze
David Meerman Scott

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrze

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Książka Nowe zasady marketingu i PR - 6 miesięcy na liście bestsellerów Business Week - Prestiżowa recenzja w magazynie Publishers Weekly - Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski - Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach...
75.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
David Meerman Scott

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy - wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i...
63.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
David Meerman Scott

Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing i PR w czasie rzeczywistym
David Meerman Scott

Marketing i PR w czasie rzeczywistym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny...
pozycja niedostępna

okładka książki - Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów
Craig Stull, Phil Myers, David Meerman Scott

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmyniedostrojone popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowe zasady marketingu i PR
David Meerman Scott

Nowe zasady marketingu i PR

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po...
pozycja niedostępna