Księgarnia »
Indeks autorów »
Dariusz Tworzydło
Dariusz Tworzydło - autor
Dariusz Tworzydło
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka; Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji....
81.01
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Dariusz Tworzydło
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka; Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (...). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi,...
73.01
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Dariusz Tworzydło
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka; Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych....
50.65
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Dariusz Tworzydło, Tomasz Soliński (red.)
Książka. Wydawnictwo: WSIiZ ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka; Zbiór tekstów przygotowanych przez pracowników Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania skoncentrowany wokół strategii public relations w...
pozycja niedostępna
Dariusz Tworzydło (red.)
Książka. Wydawnictwo: INFOR Grupa ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka; Strategia public relations Badania jako podstawa komunikacji Wizerunek lidera lokalnego Komunikowanie w...
pozycja niedostępna
Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski (red.)
Książka. Wydawnictwo: WSIiZ ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka; Niniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowań z dziedziny public relations. Publikacja ta powstała w oparciu o konferencje PR, które od wielu lat odbywają się w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, konferencje,...
pozycja niedostępna
Dariusz Tworzydło
Książka. Wydawnictwo: WSIiZ ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka; Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwości jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy....
pozycja niedostępna
Tomasz Soliński, Dariusz Tworzydło (red.)
Książka. Wydawnictwo: WSIiZ ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka; Public relations odgrywa coraz większą rolę w zarządzaniu organizacjami. W ujęciu szerokim, działania PR obejmują zarówno otoczenie wewnętrzne organizacji, jak i zewnętrzne. Prawidłowo realizowane procesy PR winny być prowadzone na obu...
pozycja niedostępna
Dariusz Tworzydło (red.)
Książka. Wydawnictwo: WSIiZ ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka; Pracownicy i media w procesie komunikacji pod redakcją Dariusza Tworzydło i Tomasza...
pozycja niedostępna
Dariusz Tworzydło, Tomasz Soliński (red.)
Książka. Wydawnictwo: WSiZ ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka; O tym, jak doniosłą rolę odgrywa public relations w realizacji wyzwań stawianych przed organizacjami funkcjonującymi we współczesnych realiach społeczno-gospodarczych, nie trzeba nikogo przekonywać. Działania w sferze public relations...
pozycja niedostępna
Dariusz Tworzydło
Książka. Wydawnictwo: WSiZ ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka; Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdziały. W pierwszym zaprezentowano teoretyczną podbudowę prezentowanych zagadnień; przedstawiono podstawowe definicje oraz analizę otoczenia organizacji; zdefiniowano i omówiono procedurę public relations...
pozycja niedostępna