pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Dariusz Doliński

Dariusz Doliński - autor - strona 2


okładka książki - Techniki wpływu społecznego. Seria: Wykłady z psychologii. Tom 12
Dariusz Doliński

Techniki wpływu społecznego. Seria: Wykłady z psychologii. Tom 12

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Dwunasty tom Wykładów z Psychologii zawiera analizę najróżniejszych technik używanych przez ludzi po to, aby efektywnie wpływać na innych. Dariusz Doliński nie ogranicza się do ich opisu oraz przedstawienia badań eksperymentalnych, w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Psychologia. Podręcznik akademicki. Tom 1 (wydanie dwutomowe)
Jan Strelau, Dariusz Doliński (red.)

Psychologia. Podręcznik akademicki. Tom 1 (wydanie dwutomowe)

Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Psychologia to jedna z wiodących nauk społecznych, wpływająca zarówno na codzienne życie ludzi, jak i całych społeczności i kultur. Jest w związku z tym także jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin. Dotychczas poznawaliście...
pozycja niedostępna

okładka książki - Psychologia. Podręcznik akademicki. Tom 2 (wydanie dwutomowe)
Jan Strelau, Dariusz Doliński (red.)

Psychologia. Podręcznik akademicki. Tom 2 (wydanie dwutomowe)

Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Psychologia to jedna z wiodących nauk społecznych, wpływająca zarówno na codzienne życie ludzi, jak i całych społeczności i kultur. Jest w związku z tym także jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin. Dotychczas poznawaliście...
pozycja niedostępna

okładka książki - Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie
Dariusz Doliński, Bogusława Błoch

Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie

Książka. Wydawnictwo: ZNAK ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą Jak skutecznie prosić o pożyczkę Czym się różni pesymizm od depresji O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz...
pozycja niedostępna

Strona 2 z 2 : «12 (24 pozycji)