pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Chris Brogan

Chris Brogan - autor


okładka książki - Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?
Chris Brogan, Julien Smith

Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
To NIE jest książka o mediach społecznościowych! Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Google+ dla biznesu
Chris Brogan

Google+ dla biznesu

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Internet; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Google+ naprawdę może w tym pomóc! Google+ to sieć społecznościowa, do której każdego dnia dołączają dziesiątki tysięcy nowych odbiorców. W ciągu pierwszych kilku tygodni istnienia pojawiło się w niej 20 milionów użytkowników, co oznacza, że sieć...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
Chris Brogan, Julien Smith

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
BestsellerNew York Timesa BestsellerWall Street Journal Najlepsza książka biznesowa roku według magazynuInc. Najlepsza książka w kategoriiBiznes, marketing i reklama według 800CEORead.com Najlepsza książka w kategoriiSmall biznes wedługSmall...
pozycja niedostępna