pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Chip Heath

Chip Heath - autor


okładka książki - Liczby się liczą. Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych
Chip Heath, Karla Starr

Liczby się liczą. Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
O ile miliard jest większy od miliona No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności przekazywania wartości liczbowych w jasny,...
47.02 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić
Chip Heath, Dan Heath

Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić

Książka. Wydawnictwo: ZNAK ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
PROSTE REGUŁY, KTÓRE ZMIENIĄ TWOJE ŻYCIE Bez względu na to, czy zamierzasz tylko uporządkować biurko czy zmienić świat. Poznaj metodę, dzięki której: jeden lekarz uratował życie stu tysięcy pacjentów, grupa nierozgarniętych...
43.74 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
Chip Heath, Dan Heath

Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku...
43.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Decyduj! Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy
Chip Heath, Dan Heath

Decyduj! Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak przerwać krąg ciągłego namyślania się nad trudną decyzją i w końcu ją podjąć Jak podejmować decyzje zespołowe, unikając przy tym wewnętrznych tarć i gierek politycznych Czy można nauczyć się dokonywać właściwych...
51.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
Chip Heath, Dan Heath

Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone Czy...
56.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić
Chip Heath, Dan Heath

Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić

Książka. Wydawnictwo: ZNAK ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Pstryk to poradnik o tym, jak zmieniać. Bez względu na to, czy zamierzasz tylko uporządkować biurko, czy zmienić świat. Nie wahaj się, to łatwe. Pstryk i już. Z książki dowiesz się: - Jak dzięki sześciu prostym zasadom jeden...
pozycja niedostępna

okładka książki - Decyduj. Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy
Chip Heath, Dan Heath

Decyduj. Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Chip i Dan Heathowie, autorzy bestsellerów Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić oraz Made to Stick, podejmują jeden z najważniejszych problemów towarzyszących nam zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym: jak podejmować lepsze decyzje....
pozycja niedostępna

okładka książki - Sztuka skutecznego przekazu czyli przyczepne koncepcje
Chip Heath, Dan Heath

Sztuka skutecznego przekazu czyli przyczepne koncepcje

Książka. Wydawnictwo: Świat Książki ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Błyskotliwa książka o tym, jak przekonać innych do naszych idei i pomysłów. Autorzy - specjaliści od komunikacji międzyludzkiej - tłumaczą, że sukces sprowadza się do kilku zasad. Są wśród nich: upraszczanie, zaskoczenie, konkretność, wiarygodność...
pozycja niedostępna