pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Charlene Li

Charlene Li - autor


okładka książki - Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych
Charlene Li

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing technologii społecznych
Charlene Li, Josh Bernoff

Marketing technologii społecznych

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Wśród twoich klientów wzbiera nowy, potężny nurt. Czy już jesteś na niego gotowy Właśnie w tej chwili twoi klienci piszą o twoich produktach na swoich blogach i przerabiają twoje reklamy w serwisie YouTube. Redagują na potrzeby Wikipedii artykuł...
pozycja niedostępna