pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Bogna Pilarczyk

Bogna Pilarczyk - autor


okładka książki - Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Anna Rogala, Bogna Pilarczyk

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą...
63.35 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Anna Rogala, Bogna Pilarczyk

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
W ciągu dwóch pierwszych dekad XXI wieku komunikacja marketingowa realizowana przez podmioty rynkowe zyskała na znaczeniu. Stanowi ona obszar intensywnych działań praktyki gospodarczej oraz przedmiot pogłębionych dociekań naukowych....
68.00 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Anna Rogala, Bogna Pilarczyk

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
Bogna Pilarczyk, Renata Nestorowicz

Marketing ekologicznych produktów żywnościowych

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Ekologia; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań...
pozycja niedostępna

okładka książki - Badania marketingowe na rynku business-to-business
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk

Badania marketingowe na rynku business-to-business

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by osiągnąć zakładany cel w jak najkrótszym czasie i ponieść jak najmniejsze koszty. Aby dokonać właściwego wyboru,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kompendium wiedzy o marketingu
Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.)

Kompendium wiedzy o marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych
Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska, Henryk Mruk

Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing communications strategies. Zeszyty naukowe nr 102
Bogna Pilarczyk

Marketing communications strategies. Zeszyty naukowe nr 102

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Książki inne; Oprawa: miękka;
The dynamie development of media and inereasing scalę of promotion expenditures trigger off morę and morę chaos, confusion, and information noise. It is a challenge for companies to build such a strategy of communicating with custo-mers and...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kompendium wiedzy o marketingu
Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.)

Kompendium wiedzy o marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Uwarunkowania i instrumenty
Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Halina Szulce

Marketing. Uwarunkowania i instrumenty

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie zasad marketingowego za­rządzania przedsiębiorstwem, jako warunku budowania jego pozycji rynkowej oraz zwiększania konkurencyjności. Zawarte w nim treści koncentrują się na omó­wieniu dwóch...
pozycja niedostępna