pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Bogdan Włodarczyk

Bogdan Włodarczyk - autor


okładka książki - Hotelarstwo. Podstawowe wiadomości
Mariola Milewska, Bogdan Włodarczyk

Hotelarstwo. Podstawowe wiadomości

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Hotelarstwo jest jedną z najbardziej dochodowych gałęzi przemysłu turystycznego. Z każdym rokiem można zauważyć coraz bardziej dynamiczny rozwój tej dziedziny aktywności gospodarczej, związany nie tylko z rosnącą mobilnością społeczeństwa, ale także...
48.11 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Polski rynek kredytów w okresie światowego kryzysu finansowego
Bogdan Włodarczyk

Polski rynek kredytów w okresie światowego kryzysu finansowego

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
W książce omówiono teorie wzrostu gospodarczego oraz przedstawiono istotę i przyczyny kryzysu finansowego zarówno w ujęciu historycznym, jak i teoretycznym. Przeanalizowano rynek kredytów i jego znaczenie dla sektora niefinansowego gospodarki...
pozycja niedostępna

okładka książki - Produkt turystyczny. Pomysł organizacja zarządzanie
Bogdan Włodarczyk

Produkt turystyczny. Pomysł organizacja zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Turystyka stała się współcześnie niezwykle istotną dziedziną gospodarki. Dochody osiągane z tej działalności są porównywalne z dochodami w przemysłach paliwowym i zaawansowanych technologii. Ze względu na skalę światowej gospodarki...
pozycja niedostępna

okładka książki - Produkt turystyczny
Jacek Kaczmarek, Andrzej Stasiak, Bogdan Włodarczyk

Produkt turystyczny

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Podręcznik obejmuje teorię, metodologię poznawania i kreowania produktu turystycznego wraz ze schematem praktycznego postępowania w celu opracowania własnej koncepcji wykreowania produktu turystycznego. Autorzy zastosowali ciekawą metodę...
pozycja niedostępna