pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Bartosz Targański

Bartosz Targański - autor


okładka książki - Uwarunkowania prawne marketingu w społeczeństwie informacyjnym. Zagadnienia wybrane
Anna Mokrysz-Olszyńska, Bartosz Targański (red.)

Uwarunkowania prawne marketingu w społeczeństwie informacyjnym. Zagadnienia wybrane

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Rewolucja technologiczna Internetu otworzyła przed działalnością marketingową nowe kanały bezpośredniego kontaktu z konsumentem, które umożliwiają precyzyjne poznanie jego potrzeb i przesyłanie komunikatów reklamowych. Jednakże prowadzenie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Ochrona konkurencji w działalności platform handlu elektronicznego
Bartosz Targański

Ochrona konkurencji w działalności platform handlu elektronicznego

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Problematyka podjęta w książce wpisuje się w nurt rozważań na temat zdolności systemów prawnych do regulacji zjawisk gospodarczych, które ze względu na gwałtowny rozwój technologii informatycznych i telekomunikacyjnych uzyskały międzynarodowy...
pozycja niedostępna