pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Bartłomiej Stolarczyk

Bartłomiej Stolarczyk - autor


okładka książki - Naucz ich, jak mają Cię traktować!
Bartłomiej Stolarczyk

Naucz ich, jak mają Cię traktować!

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Bądź grzeczny , czekaj na swoją kolej , nie krzycz , bądź miły, uśmiechnięty i dobrze wychowany, a świat to doceni, zauważy cię i nagrodzi ... Takie i podobne przekazy od maleńkości słyszymy z ust rodziców,...
38.16 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania
Bartłomiej Stolarczyk

Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Skrzynka pełna udanych rozmów. Dziękuję, nie jestem zainteresowany, Ten abonament to zwykłe złodziejstwo, U konkurencji jest taniej, To ja się jeszcze zastanowię. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności
Bartłomiej Stolarczyk

Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Nikt nie zadba o Ciebie lepiej niż Ty sam! „Bądź grzeczny”, „czekaj na swoją kolej”, „nie krzycz”, „bądź miły, uśmiechnięty i dobrze wychowany, a świat to doceni, zauważy cię i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
Bartłomiej Stolarczyk

Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu...
pozycja niedostępna