pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Bartłomiej Łódzki

Bartłomiej Łódzki - autor


okładka książki - Agenda Setting Old and New Problems in the Old and New Media
Bogusława Dobek-Ostrowska (red.), Bartłomiej Łódzki (red.), Wayne Wanta (red.)

Agenda Setting Old and New Problems in the Old and New Media

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Agenda-setting to teoria i metoda badawcza której korzenie sięgają lat siedemdziesiątych XX wieku. Stworzona została przez amerykańskich badaczy MaxwellaMcCombsa i Dana Shawa. Początkowo badania koncentrowały się na poszukiwaniu związku...
pozycja niedostępna

okładka książki - Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku
Bartłomiej Łódzki

Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiątych XX w. przez amerykańskich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem badań jest poszukiwanie korelacji zachodzących pomiędzy eksponowanymi przez media masowe wydarzeniami,...
pozycja niedostępna