Księgarnia »
Indeks autorów »
Barbara Fryzeł
Barbara Fryzeł - autor
Barbara Fryzeł, Aleksander Marcinkowski
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: twarda; Powiązanie przeciwstawnych podejść - obiektywizm uogólnienia naukowego versus subiektywizm jednostkowego doświadczenia - zaciekawia, może też być inspiracją dla potencjalnych badaczy, zachęcając do wyjścia poza ramy klasycznego...
43.27
Wyślemy w czasie: 24 h
Barbara Fryzeł, Joanna Bohatkiewicz-Czaicka
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2023; Oprawa: twarda; The book Dragons and Gazelles. International management and corporate social responsibility today. A subjective tale offers a subjective narrative about the interdependence of different phenomena constituting the environment for international...
46.62
Wyślemy w czasie: 24 h
Barbara Fryzeł
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka; Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi zestaw tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji mechanizmów ekonomicznych, (b) ale warunkowanej procesami politycznymi, (c) coraz mocniej ingerującej...
42.39
Wyślemy w czasie: 24 h
Barbara Fryzeł
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka; Poza dobrą monografią zagadnienia, praca zawiera interesujące opisy rozwiązań praktycznych, w szczególności ukazuje miejsce CSR w strategiach korporacji transnarodowych. Jest zatem także dobrym przewodnikiem w tym obszarze problemowym...
33.55
Wyślemy w czasie: 24 h
Barbara Fryzeł
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka; W książce zgromadzono podstawową wiedzę na temat kultury korporacyjnej - wiedzę, która dotąd była fragmentarycznie publikowana w niektórych podręcznikach zarządzania lub w odrębnych wydawnictwach i dotyczyła zawężonego odcinka zagadnień kulturowych,...
pozycja niedostępna