Księgarnia »
Indeks autorów »
Barbara Dobiegała-Korona
Barbara Dobiegała-Korona - autor
Barbara Dobiegała-Korona (red.)
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka; Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz,...
pozycja niedostępna
Barbara Dobiegała-Korona, Piotr Masiukiewicz
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda; Ze Wstępu Customer value creation for the enterprise is currently an important objective for enterprises striving to increase their value.The concept of managing customer value is applied ever more extensively in practice; enterprises, which apply...
pozycja niedostępna
Barbara Dobiegała-Korona, Piotr Masiukiewicz (red.)
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda; Wstęp Modern research shows that only about 10% of companies sustain development that actually translates into an above-average growth of shareholders profits, and in the long run such growth was maintained by 13 to 16% of companies. Clayton...
pozycja niedostępna
Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski (red.)
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; Współczesne przedsiębiorstwa konkurują na wielu rynkach. Najważniejszy z nich to rynek klientów, dostarczają oni bowiem przedsiębiorstwu różnych wartości, wśród których najważniejsze są wpływy. Wpływy przyciągają uczestników innych rynków, takich...
pozycja niedostępna
Barbara Dobiegała-Korona
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: ; Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH od wielu lat prowadzi niestacjonarne studia doktoranckie. Kształcą się na nich kandydaci na doktorow nauk ekonomicznych i nauk zarządzania. Programy tych studiow dostarczają słuchaczom najnowszą wiedzę z...
pozycja niedostępna
Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda; Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona...
pozycja niedostępna
Barbara Dobiegała-Korona, Andrzej Herman (red.)
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda; Tematyka zawarta w książce została podzielona na cztery główne części. Część pierwsza wskazuje na najważniejsze uwarunkowania, w jakich współcześnie przedsiębiorstwom przyszło działać. W części drugiej wskazuje się na podstawowe finansowe...
pozycja niedostępna