pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Barbara Brodzińska-Mirowska

Barbara Brodzińska-Mirowska - autor


okładka książki - Partie polityczne w obliczu kryzysu zaufania społecznego. Perspektywa komunikacyjna
Barbara Brodzińska-Mirowska, Michał Jacuński

Partie polityczne w obliczu kryzysu zaufania społecznego. Perspektywa komunikacyjna

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Sejmowe ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Problematyka poruszona w publikacji jest próbą połączenia ustaleń teoretycznych z analizą stanu faktycznego występującego w polskich partiach politycznych. Książka jest z jednej strony opracowaniem...
70.00 
Wyślemy w czasie: 21 dni

okładka książki - Niewykorzystane szanse? Polskie partie polityczne w działaniu
Maria Wincławska, Barbara Brodzińska-Mirowska

Niewykorzystane szanse? Polskie partie polityczne w działaniu

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Głównym motywem podjęcia tematu i przeprowadzenia badań, których wynikami chcemy podzielić się z Czytelnikami, jest odpowiedź na następujące pytania: jak są zorganizowane i jak funkcjonują badane partie polityczne, jakie są relacje...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej
Barbara Brodzińska-Mirowska

Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka recenzowana stanowi ważny i interesujący dla nauk o polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując marketingowym działaniom w okresach między...
pozycja niedostępna