pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Anthony Iannarino

Anthony Iannarino - autor


okłakda ebooka - Sprzedaż doradcza. Przestań sprzedawać, zacznij rozwiązywać problemy swoich klientów
Anthony Iannarino

Sprzedaż doradcza. Przestań sprzedawać, zacznij rozwiązywać problemy swoich klientów

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Wiem coś, czego nie wiesz, i chcę się tym z tobą podzielić Według Forrester Consulting 68 % kupujących B2B woli samodzielnie zdobywać informacje w internecie niż kontaktować się ze sprzedawcami. To dlatego, że – jak twierdzi ponad...
64.90 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sprzedaż doradcza. Przestań sprzedawać, zacznij rozwiązywać problemy swoich klientów
Anthony Iannarino

Sprzedaż doradcza. Przestań sprzedawać, zacznij rozwiązywać problemy swoich klientów

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
Wiem coś, czego nie wiesz, i chcę się tym z tobą podzielić Według Forrester Consulting 68 % kupujących B2B woli samodzielnie zdobywać informacje w internecie niż kontaktować się ze sprzedawcami. To dlatego, że - jak twierdzi ponad połowa...
58.34 
Wyślemy w czasie: 24 h

pudełko audiobooku - Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz
Anthony Iannarino

Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz

Audiobook. Wydawca: MT Biznes ; Kategoria: Audiobook / Literatura, Proza; Rok wydania: 2018; Rodzaj nośnika: CD;
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka -...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz
Anthony Iannarino

Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka -...
pozycja niedostępna