pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Anna Miotk

Anna Miotk - autor


okładka książki - Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
Anna Miotk

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznieFake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowy PR. Jak internet zmienił public relations
Anna Miotk

Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.Poznaj potencjał Nowego PRu. Wykorzystuj...
pozycja niedostępna

okładka książki - Badania w public relations
Anna Miotk

Badania w public relations

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a przy tym przystępny, prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem badań w public relations. Podczas gdy w tej młodej jeszcze w Polsce branży większość...
pozycja niedostępna