pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Anna Mazurkiewicz-Pizło

Anna Mazurkiewicz-Pizło - autor


okłakda ebooka - Zarządzanie winiarstwem i enoturystyką w Polsce - wino, konsument, social media
Anna Mazurkiewicz-Pizło

Zarządzanie winiarstwem i enoturystyką w Polsce - wino, konsument, social media

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Początki rozwoju winiarstwa w Polsce są przedmiotem sporu wśród znawców problemu. Według jednych winiarstwo ma prawie tysiącletnią historię na ziemiach polskich, zaś według innych zarówno rozwój winiarstwa jak i enoturystyki jest...
30.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Innowacje na rynku detalicznych usług finansowych Perspektywa globalna i krajowa
Dorota Bednarska-Olejniczak, Anna Mazurkiewicz-Pizło, Mateusz Mierzejewski

Innowacje na rynku detalicznych usług finansowych Perspektywa globalna i krajowa

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka jest kompleksowym opracowaniem poświęconym problematyce innowacyjności sektora usług finansowych. Autorzy przybliżają w niej zarówno globalne i krajowe uwarunkowania innowacyjności instytucji finansowych, jak również...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku
Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło

Marketing. Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływania...
pozycja niedostępna