pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Anna M. Nikodemska-Wołowik

Anna M. Nikodemska-Wołowik - autor


okładka książki - Klucz do zrozumienia nabywcy. Jakościowe badania marketingowe
Anna M. Nikodemska-Wołowik

Klucz do zrozumienia nabywcy. Jakościowe badania marketingowe

Książka. Wydawnictwo: grupa verde ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
dr Anna Maria Nikodemska-Wołowik adiunkt w Zakładzie Marketingu Na co dzień łącząca pracę na Uczelni z praktyką rynkową; uczestniczka wielu stypendiów i staży zagranicznych (2003 - IFDP w IESE Business School, University of Navarra, Barcelona,...
20.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Nie tylko logotyp. Wróżnienie i przynależność w biznesie
Anna M. Nikodemska-Wołowik

Nie tylko logotyp. Wróżnienie i przynależność w biznesie

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Branta ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: twarda;
Książka poświęcona jest tematyce Całościowej Identyfikacji - strategicznie zaplanowanemu działaniu organizacji w celu pozytywnego jej wyróżnienia na rynku i jednoczenia zespołu wokół własnej misji i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zasady skutecznej prezentacji w biznesie
Anna M. Nikodemska-Wołowik

Zasady skutecznej prezentacji w biznesie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Studia przypadków
Anna M. Nikodemska-Wołowik

Marketing. Studia przypadków

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna