pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Anna M. Lis

Anna M. Lis - autor


okładka książki - Planowanie i rozwój nowych produktów
Marek Wirkus, Anna M. Lis (red.)

Planowanie i rozwój nowych produktów

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty...
48.14 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Planowanie i rozwój nowych produktów. 
Aspekty strategiczne i marketingowe
Marek Wirkus, Anna M. Lis (red.)

Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne i marketingowe

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Marek Wirkus, Anna M. Lis (red.)

Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie kapitałami w klastrach. Kapitał społeczny, kulturowy, ekonomiczny i symboliczny w strukt
Anna M. Lis, Adrian Lis

Zarządzanie kapitałami w klastrach. Kapitał społeczny, kulturowy, ekonomiczny i symboliczny w strukt

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka zapewnia nowy sposób patrzenia na kwestię firm zaangażowanych w działalność klastrową, stanowiąc wkład w dyskusję zarówno dla teoretyków, jak i praktyków dotyczącą najefektywniejszych form diagnozy przedsiębiorstw, a tym samym poprawy i...
pozycja niedostępna