pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Anna Irena Szymańska

Anna Irena Szymańska - autor


okłakda ebooka - Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów
Anna Irena Szymańska

Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria „preferencje konsumentów”, a więc pojęcie, które...
9.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Place targowe i centra handlowe. Dwa oblicza współczesnego handlu w Polsce
Anna Irena Szymańska, Monika Płaziak

Place targowe i centra handlowe. Dwa oblicza współczesnego handlu w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Monografia dotyczy wybranych aspektów funkcjonowania sektora handlu detalicznego w Polsce. Analizie poddano dwie formy instytucjonalne handlu, a mianowicie centra handlowe i place targowe,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Społeczno-ekonomiczne przemiany w Nowej Hucie na początku XXI wieku
Monika Płaziak, Anna Irena Szymańska

Społeczno-ekonomiczne przemiany w Nowej Hucie na początku XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka poświęcona jest problematyce funkcjonowania i rozwoju współczesnej Nowej Huty. Opracowanie ma charakter przede wszystkim empiryczny, jest efektem pogłębionych analiz przestrzennych,...
34.00 
Wyślemy w czasie: 7 dni