pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Anna Czubała

Anna Czubała - autor


okładka książki - Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne
Anna Czubała, Roman Emanuel Niestrój, Angelika M. Pabian

Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka składa się z sześciu rozdziałów.Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing usług
Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor

Marketing usług

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dystrybucja produktów
Anna Czubała

Dystrybucja produktów

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W książce opisano :- istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z pozostałymi instrumentami marketingu- rolę bezpośrednich i pośrednich kanałów dystrybucji oraz korzyści wynikające z ich stosowania- rodzaje i funkcje pośredników...
pozycja niedostępna