Księgarnia »
Indeks autorów »
Andrzej Falkowski
Andrzej Falkowski - autor
Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda; Ta długo oczekiwana pozycja wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania...
pozycja niedostępna
Andrzej Falkowski, Wojciech Cwalina, Paweł Koniak, Robert Mackiewicz
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda; Bardzo często komunikaty polityczne są celowo konstruowane w niejasny sposób. Mają przyciągać uwagę wyborcy, ale nie przekazywać zbyt istotnej treści. Warto poznać mechanizmy komunikacji politycznej, aby się na nie uodpornić i zrozumieć, jak...
pozycja niedostępna
Andrzej Falkowski, Tomasz Zaleśkiewicz
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z...
67.01
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Andrzej Falkowski, Wojciech Cwalina
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda; Praca obejmuje cały obszar zagadnień tradycyjnie wiązanych z marketingiem politycznym. Autorzy zajmują się: modelami marketingu politycznego, zagadnieniami segmentacji rynku wyborczego, pozycjonowaniem kandydatów i ugrupowań politycznych, rolą mediów...
pozycja niedostępna
Andrzej Falkowski
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: miękka; Książka Praktyczna psychologia poznawcza w zastosowaniach praktycznych: marketing i reklama pokazuje w jaki sposób zaawansowana wiedza z dziedziny psychologii poznawczej pozwala tworzyć skuteczne metody wywierania wpływu na ludzi w...
pozycja niedostępna