pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Andrzej Falkowski

Andrzej Falkowski - autor


okładka książki - Psychologia zachowań konsumenckich
Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka

Psychologia zachowań konsumenckich

Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Ta długo oczekiwana pozycja wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wieloznaczność w przekazach politycznych
Andrzej Falkowski, Wojciech Cwalina, Paweł Koniak, Robert Mackiewicz

Wieloznaczność w przekazach politycznych

Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
Bardzo często komunikaty polityczne są celowo konstruowane w niejasny sposób. Mają przyciągać uwagę wyborcy, ale nie przekazywać zbyt istotnej treści. Warto poznać mechanizmy komunikacji politycznej, aby się na nie uodpornić i zrozumieć, jak...
pozycja niedostępna

okładka książki - Psychologia poznawcza w praktyce ekonomia biznes polityka
Andrzej Falkowski, Tomasz Zaleśkiewicz

Psychologia poznawcza w praktyce ekonomia biznes polityka

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna
Andrzej Falkowski, Wojciech Cwalina

Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna

Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Praca obejmuje cały obszar zagadnień tradycyjnie wiązanych z marketingiem politycznym. Autorzy zajmują się: modelami marketingu politycznego, zagadnieniami segmentacji rynku wyborczego, pozycjonowaniem kandydatów i ugrupowań politycznych, rolą mediów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Praktyczna psychologia poznawcza. Marketing i reklama
Andrzej Falkowski

Praktyczna psychologia poznawcza. Marketing i reklama

Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: miękka;
Książka Praktyczna psychologia poznawcza w zastosowaniach praktycznych: marketing i reklama pokazuje w jaki sposób zaawansowana wiedza z dziedziny psychologii poznawczej pozwala tworzyć skuteczne metody wywierania wpływu na ludzi w...
pozycja niedostępna