pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Alison Williams

Alison Williams - autor


okładka książki - Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Roddy Mullin, Alison Williams

Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także szczegółowo metody stosowane w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Field Marketing
Alison Williams, Roddy Mullin

Field Marketing

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i...
pozycja niedostępna