pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Alicja Sosnowska

Alicja Sosnowska - autor


okładka książki - Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych
Stanisław Łobejko, Dariusz Plinta, Alicja Sosnowska

Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Aby skutecznie konkurować na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Drogi do sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw
Alicja Sosnowska, Stanisław Łobejko (red.)

Drogi do sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wstęp Polskie przedsiębiorstwa po wejściu do UE stanęły przed nowymi wyzwaniami wynikającymi z przystąpienia do wspólnego, europejskiego rynku. Skuteczne konkurowanie na współczesnym, zglobalizowanym rynku wymaga od przedsiębiorców stałego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie nowym produktem
Alicja Sosnowska (red.)

Zarządzanie nowym produktem

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Podstawowe tematy rozwijane w pracy dotyczą powstawania koncepcji nowego produktu dla firmy, tworzenia strategii jego rozwoju oraz zarządzania produktem w trakcie produkcji. Uzupełnieniem teorii są przykłady rozwiązań...
pozycja niedostępna