pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Aleksandra Ślifirska

Aleksandra Ślifirska - autor


okłakda ebooka - Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego
Aleksandra Ślifirska

Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION...
64.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okłakda ebooka - Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
Aleksandra Ślifirska

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów.

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski,...
54.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego
Aleksandra Ślifirska

Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste - stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie...
60.76 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów
Aleksandra Ślifirska

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz...
52.04 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni