pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Aleksandra Parchla-Włosik

Aleksandra Parchla-Włosik - autor


okładka książki - Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
Jacek Kall, Aleksandra Parchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Semperuch-Krzemińska

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Sztuka / Moda; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą....
44.42 
Wyślemy w czasie: 24 h