pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Aleksandra Kaniewska-Sęba

Aleksandra Kaniewska-Sęba - autor


okładka książki - Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej
Aleksandra Kaniewska-Sęba

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Badania marketingowe na rynku business-to-business
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk

Badania marketingowe na rynku business-to-business

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by osiągnąć zakładany cel w jak najkrótszym czasie i ponieść jak najmniejsze koszty. Aby dokonać właściwego wyboru,...
pozycja niedostępna