pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Aleksandra Kalisz

Aleksandra Kalisz - autor


okładka książki - Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony
Aleksandra Kalisz, Iwona Loewe, (red.)

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Badania interdyscyplinarne; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród...
20.99 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. Tom 2
Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc (red.)

Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. Tom 2

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Antropologia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z...
20.99 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad...
25.18 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. Tom 5
Ewa Biłas-Pleszak, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. Tom 5

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe rozważania pozwoliły uchwycić zagadnienie autopromocji i autoprezentacji w perspektywie synchro- i diachronicznej....
33.64 
Wyślemy w czasie: 24 h