pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Agnieszka I. Baruk

Agnieszka I. Baruk - autor


okładka książki - Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe
Agnieszka I. Baruk

Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing dla inżynierów. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji
Agnieszka I. Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski

Marketing dla inżynierów. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę...
53.69 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy
Agnieszka I. Baruk

Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Ludzie wnosząc do firmy swoją wiedzę, umiejętności, zdolności, przyczyniają się do stworzenia specyficznej kultury i klimatu organizacyjnego, decydujących o odmienności całego systemu, jakim jest przedsiębiorstwo. Aby firma mogła podlegać...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe
Agnieszka I. Baruk

Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka stanowi niezwykle ciekawą i bardzo istotną pozycję, dotyczącą uwarunkowań strukturalnych i procesowych strategii marketingowej firmy. W niniejszej pracy została przedstawiona działalność marketingowa przez pryzmat koncepcji...
35.19 
Wyślemy w czasie: 24 h