Księgarnia »
Indeks autorów »
Agnieszka I. Baruk
Agnieszka I. Baruk - autor
Agnieszka I. Baruk
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda; Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem...
pozycja niedostępna
Agnieszka I. Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę...
53.69
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Agnieszka I. Baruk
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka; Ludzie wnosząc do firmy swoją wiedzę, umiejętności, zdolności, przyczyniają się do stworzenia specyficznej kultury i klimatu organizacyjnego, decydujących o odmienności całego systemu, jakim jest przedsiębiorstwo. Aby firma mogła podlegać...
pozycja niedostępna
Agnieszka I. Baruk
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Niniejsza książka stanowi niezwykle ciekawą i bardzo istotną pozycję, dotyczącą uwarunkowań strukturalnych i procesowych strategii marketingowej firmy. W niniejszej pracy została przedstawiona działalność marketingowa przez pryzmat koncepcji...
35.19
Wyślemy w czasie: 24 h