Księgarnia »
Indeks autorów »
Agnieszka Dejnaka
Agnieszka Dejnaka - autor
Agnieszka Dejnaka
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka; Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i...
61.81
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Agnieszka Dejnaka (red.)
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka; Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby...
50.49
Wyślemy w czasie: 24 h
Beniamin Noga, Marian Noga, Agnieszka Dejnaka
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka; Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku i w niektórych krajach trwa do dzisiaj, uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa jest niestety niewielka albo - jak podkreślają to publicyści...
pozycja niedostępna
Aniela Styś, Agnieszka Dejnaka (red.)
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka; Książka dotyczy procesu znaczącego w rozwoju gospodarczym i społecznym. Innowacje stały się desygnatem współczesnych czasów i obejmują bardzo szeroki zakres: od wpływu na efekty gospodarowania do korzystnych zmian społecznych. Z...
pozycja niedostępna
Krzysztof Łobos, Agnieszka Dejnaka, Kazimierz Nagody-Mrozowicz
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka; Teoria tłumu i chaosu to relatywnie nowe sposoby opisu i wyjaśniania zjawisk w różnych dyscyplinach naukowych, także w naukach społecznych. Mogą kojarzyć się z tymi zjawiskami w organizacjach czy społecznościach różnego typu, które...
pozycja niedostępna
Beniamin Noga, Marian Noga, Agnieszka Dejnaka
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka; Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku i w niektórych krajach trwa do dzisiaj, uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa jest niestety niewielka albo - jak podkreślają to publicyści...
pozycja niedostępna
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywa
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Na początku był Internet. Potem ludzie zaczęli w nim handlować... Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta,...
pozycja niedostępna
Agnieszka Dejnaka
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza...
pozycja niedostępna
Agnieszka Dejnaka
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Marketingowy elementarz Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji...
pozycja niedostępna
Agnieszka Dejnaka, Barbara Iwankiewicz-Rak, Joanna Nogieć, Piotr Spychała
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause marketingu....
pozycja niedostępna
Agnieszka Dejnaka, Stefan Forlicz, Wanda Patrzałek
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodzące wewnątrz gospodarstwa domowego nie stanowiły do niedawna przedmiotu badań nauk ekonomicznych. W literaturze zarówno polskiej, jak i światowej istnieje bardzo niewiele publikacji na ten...
pozycja niedostępna
Agnieszka Dejnaka
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka; Jak zatrudniać właściwych pracowników w firmie Jak oddziaływać na pracownika, aby stał się lojalny wobec firmy Jak motywować pracownika i doskonalić jego umiejętności Jak zatrzymać najlepszych a pozbyć się nieefektywnych Pracownicy są...
pozycja niedostępna
Agnieszka Dejnaka
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Webmasterstwo; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka; Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać coraz częściej obszar działalności nawet małych...
pozycja niedostępna
Agnieszka Dejnaka
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda; Marketing partnerski w polskich firmach: skuteczne programy lojalnościowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club) zarządzanie kluczowymi klientami (Multibank) wiązanie klientów z firmą przez pozytywne emocje (Pudliszki, Winiary) Coraz...
pozycja niedostępna