pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Agnieszka Dejnaka

Agnieszka Dejnaka - autor


okładka książki - Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Agnieszka Dejnaka

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i...
61.81 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing mobilny
Agnieszka Dejnaka (red.)

Marketing mobilny

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby...
50.49 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa
Beniamin Noga, Marian Noga, Agnieszka Dejnaka

Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku i w niektórych krajach trwa do dzisiaj, uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa jest niestety niewielka albo - jak podkreślają to publicyści...
pozycja niedostępna

okładka książki - Innowacje w biznesie
Aniela Styś, Agnieszka Dejnaka (red.)

Innowacje w biznesie

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy procesu znaczącego w rozwoju gospodarczym i społecznym. Innowacje stały się desygnatem współczesnych czasów i obejmują bardzo szeroki zakres: od wpływu na efekty gospodarowania do korzystnych zmian społecznych. Z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami
Krzysztof Łobos, Agnieszka Dejnaka, Kazimierz Nagody-Mrozowicz

Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Teoria tłumu i chaosu to relatywnie nowe sposoby opisu i wyjaśniania zjawisk w różnych dyscyplinach naukowych, także w naukach społecznych. Mogą kojarzyć się z tymi zjawiskami w organizacjach czy społecznościach różnego typu, które...
pozycja niedostępna

okładka książki - Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa
Beniamin Noga, Marian Noga, Agnieszka Dejnaka

Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku i w niektórych krajach trwa do dzisiaj, uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa jest niestety niewielka albo - jak podkreślają to publicyści...
pozycja niedostępna

okładka książki - Biblia e-biznesu
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywa

Biblia e-biznesu

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Na początku był Internet. Potem ludzie zaczęli w nim handlować... Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Agnieszka Dejnaka

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia reklamy marki, produktów i usług
Agnieszka Dejnaka

Strategia reklamy marki, produktów i usług

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Marketingowy elementarz Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
Agnieszka Dejnaka, Barbara Iwankiewicz-Rak, Joanna Nogieć, Piotr Spychała

Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause marketingu....
pozycja niedostępna

okładka książki - Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne
Agnieszka Dejnaka, Stefan Forlicz, Wanda Patrzałek

Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodzące wewnątrz gospodarstwa domowego nie stanowiły do niedawna przedmiotu badań nauk ekonomicznych. W literaturze zarówno polskiej, jak i światowej istnieje bardzo niewiele publikacji na ten...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie
Agnieszka Dejnaka

Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Jak zatrudniać właściwych pracowników w firmie Jak oddziaływać na pracownika, aby stał się lojalny wobec firmy Jak motywować pracownika i doskonalić jego umiejętności Jak zatrzymać najlepszych a pozbyć się nieefektywnych Pracownicy są...
pozycja niedostępna

okładka książki - CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
Agnieszka Dejnaka

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Webmasterstwo; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać coraz częściej obszar działalności nawet małych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Budowanie lojalności klientów
Agnieszka Dejnaka

Budowanie lojalności klientów

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Marketing partnerski w polskich firmach: skuteczne programy lojalnościowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club) zarządzanie kluczowymi klientami (Multibank) wiązanie klientów z firmą przez pozytywne emocje (Pudliszki, Winiary) Coraz...
pozycja niedostępna