Księgarnia »
Indeks autorów »
Agnieszka A. Szpitter
Agnieszka A. Szpitter - autor
Mieszko F. Olszewski, Agnieszka A. Szpitter
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka; Publikacja stanowi odpowiedź na potrzebę świadomego, opartego na przesłankach naukowych zarządzania kreatywnością w zespołach projektowych. Przedstawia wyniki badań własnych oraz autorskie koncepcje teoretyczne o wysokiej...
69.95
Wyślemy w czasie: 24 h
Agnieszka A. Szpitter
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka; Przechodzenie od myślenia strukturalnego do myślenia procesowego stworzyło nowe podejście do zarządzaniaktórego istotą jest podatność na zmiany, elastyczność oraz zwinność działania. Praca coraz częściej jest oparta nprojektach...
66.22
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Bogdan Nogalski, Agnieszka A. Szpitter, Marek Jabłoński
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka; W książce przedstawiono założenia teoretyczne i praktyczne efektywnego zarządzania wynikami w projektach inwestycyjnych operatorów systemu dystrybucyjnego. Praca oprócz aspektów czysto teoretycznych ma charakter aplikacyjny i stanowi...
pozycja niedostępna
Agnieszka A. Szpitter
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka; Niniejsza monografia stanowi rezultat analiz przeprowadzonych w latach 2015-2017 przez autorkę należącą do zespołu projektowego z Uniwersytetu Gdańskiego w ramach powołanego konsorcjum. Celem niniejszego badania była identyfikacja i...
pozycja niedostępna
Agnieszka A. Szpitter
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda; Niniejsza monografia poświęcona problematyce czynników i warunków determinujących rozwój wiedzy organizacyjnej przy tworzeniu innowacji produktu (kolekcji odzieży) istotnie wzbogaca...
pozycja niedostępna
Małgorzata Czerska, Agnieszka A. Szpitter (red.)
Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; Podręcznik akademicki do nowego - wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego - obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych...
pozycja niedostępna