pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Agata Olszanecka-Marmola

Agata Olszanecka-Marmola - autor


okładka książki - Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Agata Olszanecka-Marmola

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna Które grupy elektoratu są bardziej podatne na...
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 35.75 zł  32.20 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 35.75 zł
Wyślemy w czasie: 24 h