Księgarnia »
Indeks autorów »
Agata Niemczyk
Agata Niemczyk - autor
Jadwiga Berbeka, Katarzyna Klimek, Agata Niemczyk, Michał Rudnicki, Renata Seweryn
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka; Znaczenie seniorów jako segmentu wszystkich rynków zwiększa się wraz ze wzrostem liczby osób starszych, a równocześnie poprawą ich sytuacji materialnej. W przypadku rynku turystycznego kluczową rolę odgrywa dodatkowo czas wolny jako...
46.26
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Agata Niemczyk, Aneta Oleksy-Gębczyk
Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka; Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych.Publikacja:wypełnia...
pozycja niedostępna
Agata Niemczyk, Renata Seweryn, Katarzyna Klimek
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka; Integralną częścią życia każdego człowieka jest czas wolny. Jest on niezbędny do wypoczynku, relaksu, odreagowania stresów, aby organizm mógł wydajnie funkcjonować. W tym kontekście nie da się zaprzeczyć, że czas wolny pełni...
45.81
Wyślemy w czasie: 24 h
Agata Niemczyk, Renata Seweryn, Katarzyna Klimek
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka; Temat podjęty w monografii ma charakter pionierski. To pierwsza obszerna pozycja naukowa z zakresu pokolenia Z na rynku turystycznym. Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków turystycznych, pracowników naukowo-dydaktycznych...
38.55
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Agata Niemczyk, Renata Seweryn (red.)
Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka; Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę. Dotyczy to zarówno turystów (odnośnie...
pozycja niedostępna