pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Adrian Andrzejczyk

Adrian Andrzejczyk - autor


okładka książki - Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Adrian Andrzejczyk

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne,...
45.13 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
Adrian Andrzejczyk

SEO marketing. Bądź widoczny w internecie

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie...
39.18 
Wyślemy w czasie: 24 h