pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Adam Siwiec

Adam Siwiec - autor


okładka książki - Obcy Inny. Propozycje aplikacji pojęciowych
Małgorzata Karwatowska, Robert Litwiński, Adam Siwiec (red.)

Obcy Inny. Propozycje aplikacji pojęciowych

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Badania interdyscyplinarne; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Praca zbiorowa OBCY/INNY - propozycje aplikacji pojęciowych bardzo mi się podoba. Niewątpliwym walorem tomu jest jego aktualność, porusza bowiem tematykę ważną nie tylko dla językoznawców, historyków czy filozofów, naukowców i badaczy...
35.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Obcy. Inny. Analiza przypadków
Małgorzata Karwatowska, Robert Litwiński, Adam Siwiec (red.)

Obcy. Inny. Analiza przypadków

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Teoria, poetyka, historia literatury; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Teksty zebrane w tym tomie łączy problematyka, a różni zakres rozważań, materia wywodu, stosowane metody badawcze. Przynoszą one ze sobą i odsłaniają przed czytelnikiem różne obrazy obcości i inności, odnosząc te pojęcia do...
34.23 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Konwencja i kreacja w języku literaturze i narracji historycznej
Małgorzata Karwatowska, Robert Litwiński, Adam Siwiec (red.)

Konwencja i kreacja w języku literaturze i narracji historycznej

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Teoria, poetyka, historia literatury; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Monografia wieloautorska Konwencja i kreacja w języku, literaturze i narracji historycznej składa się z dwudziestu tekstów podzielonych na trzy zasadnicze obszary sygnalizowane w tytule. Każda z tych części jest wewnętrznie spójna, a...
27.33 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Konwencja i kreacja w tekstach kultury
Małgorzata Karwatowska, Robert Litwiński, Adam Siwiec (red.)

Konwencja i kreacja w tekstach kultury

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Teoria, poetyka, historia literatury; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Recenzowana monografia podejmuje istotną dla rozwoju języka i kultury tematykę [...] Siedemnaście rozdziałów autorskich w dużej równowadze realizuje tytułowe aspekty konwencjonalności i kreacyjności: dostarczają więc one, z jednej...
32.44 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - O płci, ciele i seksualności w kulturze i historii
Adam Siwiec, Robert Litwiński, Małgorzata Karwatowska (red.)

O płci, ciele i seksualności w kulturze i historii

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
Niniejszy tom obejmuje studia koncentrujące się na zagadnieniach płci, ciała i seksualności w szeroko rozumianych aspektach: kulturowym, literaturoznawczym, edukacyjnym i historycznym na przestrzeni...
pozycja niedostępna

okładka książki - O płci, ciele i seksualności w języku i mediach
Adam Siwiec, Robert Litwiński, Małgorzata Karwatowska, Beata Jarosz (red.)

O płci, ciele i seksualności w języku i mediach

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Językoznawstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
Wartością tego tomu jest to, że skupia się wokół szerokiego - to prawda - ale jednak jednego tematu: kobieta i mężczyzna w języku, a może precyzyjniej: płeć w języku. Został on zdominowany przez...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta
Adam Siwiec

Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Językoznawstwo; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar...
pozycja niedostępna