pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Adam Pawlicz

Adam Pawlicz - autor


okładka książki - Ekonomia współdzielenia na rynku usług hotelarskich. Niedoskonałości - Pośrednicy - Regulacje
Adam Pawlicz

Ekonomia współdzielenia na rynku usług hotelarskich. Niedoskonałości - Pośrednicy - Regulacje

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Autor może być określony jako wybitny znawca problematyki ekonomii współdzielenia na rynku usług hotelarskich nie tylko w skali naszego kraju, ale nawet w odniesieniu do nauki światowej. Jego dzieło można uznać za całościowe...
pozycja niedostępna

okładka książki - Propedeutyka hotelarstwa. Ujęcie ekonomiczne
Marta Sidorkiewicz, Adam Pawlicz

Propedeutyka hotelarstwa. Ujęcie ekonomiczne

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Hotelarstwo stanowi istotną część gospodarki turystycznej, a usługi tej branży należą niewątpliwie do dóbr wyższego rzędu, które charakteryzują się wysoką elastycznością dochodową. Współczesne hotelarstwo jest dynamicznie rozwijającym się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki
Agnieszka Niezgoda, Magdalena Kachniewska, Elżbieta Nawrocka, Adam Pawlicz

Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Zamierzeniem autorów książki jest analiza najbardziej aktualnych zjawisk i tendencji obserwowanych na globalizującym rynku turystycznym. Uwzględniono w niej zarówno dynamiczne zmiany zachodzące po stronie popytu i podaży turystycznej, jak i...
pozycja niedostępna

okładka książki - E-turystyka. Ekonomiczne problemy implementacji technologii cyfrowych w sektorze turystycznym.
Adam Pawlicz

E-turystyka. Ekonomiczne problemy implementacji technologii cyfrowych w sektorze turystycznym.

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Publikacja jest owocem badań autora prowadzonych w zakresie wykorzystania technologii informatycznych w turystyce oraz współpracy z licznymi przedsiębiorstwami świadczącymi usługi informatyczne dla sektora turystycznego. Omówiono w niej: - wpływ...
pozycja niedostępna

okładka książki - Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska
Adam Pawlicz

Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W publikacji przedstawiono najważniejsze zagadnienia finansowania i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrumentów, oceny efektywności podejmowanych działań oraz wpływu położenia geograficznego na politykę promocji. Omówiono też...
pozycja niedostępna