pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jad medialny

Autor książki:

Piotr Legutko

Dane szczegółowe:
Wydawca: ARCANA
Oprawa: miękka
Ilość stron: 167 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788389243676
ISBN: 83-89243-67-9
Data: 2005-04-15
Cena wydawcy: 16.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jest to książka o mediach… czyli o wszystkim. O władzy, o pieniądzach, o życiu, o nas samych.
O władzy, bo
politycy grają mediami, media wykorzystują polityków. Trwa pasjonująca gra, w której obie, skazane na siebie strony, wykorzystują słabości przeciwnika. Politycy upodobanie mediów do widowisk,
media – niechęć swych odbiorców do klasy politycznej.

O pieniądzach, bo
telewizje pełnią dziś rolę bookmachera, u którego obstawia się wszystko: odpowiedź w konkursie, wynik meczu, a nawet dalsze losy polityków i bohaterów serialu.

O życiu, bo
jeśli czegoś nie pokazali w telewizji, nie opisali w gazecie lub nie "zawiesili” w Internecie, to znaczy, że to coś nie istnieje… A przynajmniej nie ma dziś większego znaczenia.

O nas, bo
nawet, jeśli tak książka nie mówi o samym produkcie pod nazwą "media”, to na pewno bardzo wiele o gustach konsumenta. W myśl zasady: pokaż, co oglądasz (czytasz), a powiem ci, kim jesteś.

Książka "Jad medialny" - Piotr Legutko - oprawa miękka - Wydawnictwo ARCANA.