Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Placet |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 304 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788374881463 |
ISBN: | 978-83-7488-146-3 |
Data: | 2009-11-26 |
Opis książki:
Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżki hotelową windą. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyką kryje się potężny, skomplikowany system przepływu środków pieniężnych od osób i instytucji korzystających z muzyki do wytwórni oraz artystów ją tworzących i wykonujących.
Czy poznanie i analiza tego jak funkcjonuje ten system nie jest fascynującym wyzwaniem?
Książka "Biznes muzyczny" - Patryk Gałuszka - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2009 r.