pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Biznes muzyczny

Autor książki:

Patryk Gałuszka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Placet
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788374881463
ISBN: 978-83-7488-146-3
Data: 2009-11-26
Cena wydawcy: 46.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżki hotelową windą. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyką kryje się potężny, skomplikowany system przepływu środków pieniężnych od osób i instytucji korzystających z muzyki do wytwórni oraz artystów ją tworzących i wykonujących.
Czy poznanie i analiza tego jak funkcjonuje ten system nie jest fascynującym wyzwaniem?

Książka "Biznes muzyczny" - Patryk Gałuszka - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2009 r.